.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تسلیت سعادتمند پس از درگذشت استاد زرکوب
شمال نیوز: استاد اسفندیار زرکوب در بیش از 50 سال حضور در رسانه به ورزش مازندران کمک شایانی نموده است/یاد و نام استاد زرکوب همواره در میان اهالی ورزش زنده خواهد بود

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران ؛ احمد سعادت مند مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ؛ بلافاصله پس از خبر درگذشت استاد اسفندیار زرکوب پیام تسلیت صادر نمود.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت استاد اسفندیار زرکوب پیشکسوت رسانه ای استان در حوزه ورزش ؛ جامعه بزرگ و پرافتخار ورزش استان مازندران را متاثر ساخت ؛ استاد اسفندیار زرکوب مردی فرهیخته و صبور از جنس مهربانی بود و در طول بیش از 50 سال حضور مخلصانه در عرصه قلم و اطلاع رسانی همواره قداست قلم را نگه داشت و با اتکال به رسالت خطیر قلم و اطلاع رسانی همواره برای سایر اهالی رسانه و بوِیژه جوانان الگو و راهنمایی دلسوز بودند.
ورزش استان مازندران از سالهای دور تا کنون با نقدهای سازنده خبرنگاران دلسوز و عاشق همچون استاد اسفندیار زرکوب مدارج کمال و پیشرفت را طی نموده و همواره نگاه دلسوز و عاشق استاد زرکوب در ذهن همه اهالی ورزش ماندگار خواهد بود.
به نیابت از جامعه بزرگ و پرافتخار ورزش مازندران،مصیبت وارده را به خانواده معزز و داغدیده ؛ اهالی جامعه بزرگ رسانه استان مازندران ؛ خبرنگاران و عکاسان و ورزشی نویسان استان مازندران تسلیت عرض نموده ؛از خداوند منان طلب علو درجات آن عزیز سفر کرده و صبر و شکیبایی برای بازماندگان خواستارم.
جامعه ورزش و جوانان مازندران در غم از دست دادن شاعر مهربانی و پیشکسوت خبرنگاری ورزشی استان داغدار است.

احمد سعادت مند - مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران

گفتنی است اسفندیار زرکوب تهرانی که اواخر دی ماه امسال به علت بیماری قلبی و مغزی در بیمارستان امام ساری بستری بود، امروز در سن 72 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.